In de herkansing - Reisverslag uit Boulder, Verenigde Staten van Annemiek Kamphuis - WaarBenJij.nu In de herkansing - Reisverslag uit Boulder, Verenigde Staten van Annemiek Kamphuis - WaarBenJij.nu

In de herkansing

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

21 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Boulder

Ondertussen is het ongeveer een jaar geleden dat ik mijn 'eigen' website'je bijgewerkt heb... Het is dus wel duidelijk dat ik daar niet erg goed in ben he ;-). Dus probeer ik het nog een keer, eens zien of het beter lukt als ik alleen maar hoef te typen en geen html hoef te gebruiken. Niet dat dat nou zo moeilijk is, maar ik doe het dus gewoon niet! Vandaar: annemiekkamphuis.waarbenjij.nu :-)

Dan maar eens in het kort het afgelopen jaar:

Juli - Reisje naar Washington en daarna naar Princeton en New York. Washington is een mooie stad, alleen irritant dat zo ongeveer alles om vijf uur dicht gaat, inclusief Washington Monument en musea! En New York, New York: ik moest zeg maar even wennen toen we bij Penn Station weer boven de grond kwamen ;) (vertrokken uit Princeton, en daar is het mooi!)

Augustus - De volgende conferentie, in Keystone, redelijk dicht bij Boulder. Daarvoor kamperen en toen vonden we (wat later bleek) een stapel gouderts, wat zeg maar best aardig de rekeningen betaalt :-D.

September/oktober - Nog een kampeertocht voor meer stenen!

November - Californie!! Oeh, eerst Napa en dan San Fransisco. Ik heb een voorkeur voor SF boven New York! En op je tandempje over de Golden Gate en terug met de ferry langs Alcatraz is gaaf :-) En ook niet onbelangrijk: mijn stage is afgelopen!! Hoera!! (hoezo het beviel niet zo ;-)) Daarna lekker op vakantie naar Nederland; de volgende keer geen sneeuwstormen bij aankomst graag ;-). Hmmm, Sinterklaas, Nederlands eten... :-)

December - Kerst en Oud en Nieuw in Boulder. De zoektoch naar kerstversiering zonder neonverlichting en kijken hoe sommige Amerikanen hun huizen versieren. Oud en Nieuw is raar! Ten eerste zijn er geen oliebollen, maar er is ook geen vuurwerk (BOE!!) en bijna niemand die elkaar gelukkig nieuwjaar wenst. Ook raar: al voor 1 uur in bed liggen... :-o

Januari - Leren skien! Gaaaaaaaaaf!! Dat had ik toch best snel geleerd :-). Door de week lekker veel fietsen (er ligt niet zoveel sneeuw in Boulder) en in het weekend skien! (Je komt toch wel langs he Joris?)

Februari - Floridaaa! Goed hee, al die conferenties :-). In Tampa lekker in de zon liggen en in Tallahassee fietsen: iemand is zo aardig om me een splinternieuwe veel te dure fiets te lenen. Ik wil er ook zo een!! (het scheelt nogal: fiets in de goede maat en 4 kilo lichter dan die van mij ;-))

Maart - De criteriums beginnen en ik doe er ook een paar. Als je geen licentie hebt ga je in de Cat. 4, en daarvan won ik er een :-O. Haha, ikke ;-).

April - Aaah, Carolien op bezoek! Ik heb haar natuurlijk verteld dat het hier NOOOOIT regent, en dat is uitgerekend wat het die week drie dagen doet :-(. Dat moet dus nog maar een keer in de herkansing! En ein-de-lijk: na een half jaar heb ik eindelijk een afstudeeropdracht! Weer bij NIST, om te kijken hoe gelukkig studenten worden die het zomerstageprogramma gedaan hebben ;-).

Mei/juni - Ik wil beginnen met afstuderen!! Zodat ik in december klaar kan zijn!!

Juli - Druk-druk-druk, maar ik schiet goed op :-) (op nog een paar kleine ongeorganiseerdheden bij TCW na..) + Washington in de herhaling! En weer kunnen we niet in het Washington Monument, want alle gratis kaartje voor de dag zijn al op. Ptvrdr! Daarna een weekendje naar Philadelphia, waar het ons NIET gelukt is om het ghetto te vinden... ;-)

Augustus - Zooo, weer aangekomen in het nu en aan het eind van best een lang verhaal. Sorry daarvoor ;-). Het afstuderen gaat goed, we gaan bijna weg naar Seattle en daarna komen mijn ouders hier vakantie houden!

  • 21 Augustus 2006 - 07:56

    Carolien:

    Jaaaa, eerste reactie hier!!! En dat terwijl m'n planning 10 dagen lang overvol is!!!
    Heb een superleuk groepje met 8 economen (3 meiden, 5 jongens) en 5 bedrijfswetenschappers (1 meisje, 4 jongens), dus eh, ik leer al een redelijk groot deel van m'n nieuwe jaargenoten kennen... ;)

  • 21 Augustus 2006 - 13:05

    Jantien:

    Heey Annemiek, eindelijk weer een beetje leven op je 'site'. Ik zocht je oude laatst al, maar zelfs de oude berichten kon mijn computer niet meer openen! Veel succes met de laatse stukken afstuderen en een knuf aan Danko!

  • 22 Augustus 2006 - 09:02

    Ben Wesselink & Agnes Groothuis:

    Dag Annemiek,

    Nou, je hebt een aardig druk jaar achter je liggen. Veel gezien en geleerd. Amerika is toch ook het land met de onbegrensde mogelijkheden.
    In Washington en New York ben ik ook geweest. Indrukwekkend en veel te zien. Hoe is het met Danko?
    Volgens mij gaat het heel goed met jullie. Dat is mooi om te weten. Nog bedankt voor jullie kaartje. Ik ben de afgelopen tijd wel een beetje in gebreke gebleven met schrijven etc. Bij ons gaat het goed. Ben is de beestjes aan het voeren en ik heb nog 2 weken vakantie en dan mag ik er weer een jaar tegenaan. Ik weet eigenlijk niet goed hoe deze manier van reageren werkt. Kun je onbeperkt schrijven of niet? Ik zie het wel. Hartelijke groeten aan jullie alle twee, good goan. Succes met je bezigheden en tot ziens. Wsl. gewoon in Geesteren. Voorlopig hebben wij geen reisje richting Amerika gepland.

    Ajuus,

    Ben en Agnes

  • 30 Augustus 2006 - 10:07

    Bernadette.:

    Nou, nou, wat een jaar zeg.
    Het lijkt wel vakantie houden en nog een beetje studeren erbij.Dat is wel wat anders dan de fietsvierdaagse in Denekamp.Compliment voor je vader trouwens. Het was weer knap in elkaar gezet.Misschien weer iets voor jou als je 50+ bent en uitgefietst in de Rocky
    Mountains.Leuk dat mama en papa komen? Veel plezier samen en de groeten aan je vriendje.

    Bernadette.

  • 30 Augustus 2006 - 10:15

    Marjolein:

    ha annemiek,
    leuk om weer wat over je te lezen en even stik jaloers te zijn. Geweldig om zoveel plekken te bekijken,rijden jullie overal naar toe? of moet je daarvoor met het vliegtuig? Hier gaat het zijn gangetje. Koud weer terwijl het nog zomer is.
    Veel plezier met Ad en Ria in Amerika. Groetjes marjolein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 242977

Voorgaande reizen:

04 Mei 2005 - 30 November -0001

Wonen in Colorado

Landen bezocht: