Terug in Boulder - Reisverslag uit Boulder, Verenigde Staten van Annemiek Kamphuis - WaarBenJij.nu Terug in Boulder - Reisverslag uit Boulder, Verenigde Staten van Annemiek Kamphuis - WaarBenJij.nu

Terug in Boulder

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

16 Januari 2007 | Verenigde Staten, Boulder

Vorige week zijn we ‘tot onze grote teleurstelling ;-)’ in één keer goed in Boulder aangekomen. Het was ruim boven de tien graden, en dus wel iets te warm voor een vliegveld-sluitende sneeuwstorm! Helaas kwamen we er woensdag achter dat het ons allebei gelukt was om onderweg griep te krijgen, waardoor we dus nog wel wat extra ‘vrije’ dagen gehad hebben. Elk nadeel heeft z'n voordeel ;-). We konden dus mooi onze jetlag wegslapen en daarna de kou ontwijken. Er kwam namelijk een koufront over, wat ervoor zorgde dat de temperatuur daalde tot een maximum overdag van -17° C afgelopen weekend!

Wat ook in de koude sfeer past is Disney on Ice. Er komt één tot twee keer per jaar een show naar Denver, en we hebben kaartjes voor Monsters, Inc.!

Ondertussen is er dus echt een einde gekomen aan de vakantie en heb ik mijn kantoor ook weer van binnen gezien. Ik heb (weer) mijn bureau aangepast, en na een dag typen heb ik geen klachten :-). Nou ja, een literatuuroverzicht schrijven is wat saai!

  • 17 Januari 2007 - 16:12

    Jantien:

    Heey Annemiek, Goed datje weer begonnen bent met afstuderen, dan kunnen we jou en Danke teminste weer eens terugverwachten in NL :-) Ik vind het toch wel jamme rdat ik jullie misgelopen ben toen jullie in nederland waren. Volgende keer doen we dat beter hoor!

  • 22 Januari 2007 - 15:35

    Simon:

    Hoi Annemiek, ik heb je site ook maar eens bekeken. Die sneeuw maakt me wel jaloers hoor! Leuk om jullie weer eens gezien te hebben. Veel succes daar!

  • 05 Februari 2007 - 10:32

    Danielle:

    He Annemiek en Danko. Veel plezier maar weer in Amerika (en ik vind het al zo koud in Nederland!)
    Sterkte met het afstuderen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 239458

Voorgaande reizen:

04 Mei 2005 - 30 November -0001

Wonen in Colorado

Landen bezocht: