Afgestudeerd! - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Annemiek Kamphuis - WaarBenJij.nu Afgestudeerd! - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Annemiek Kamphuis - WaarBenJij.nu

Afgestudeerd!

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

05 Oktober 2007 | Nederland, Denekamp

Na een korte en drukke vakantie vliegen we morgen (al)weer terug naar Boulder. Van tevoren leken twee weken best lang, maar het was zo voorbij! De eerste week was voor mij ook nog niet echt vakantie, ik was druk genoeg met zenuwachtig zijn voor mijn afstudeerpraatje! Uiteindelijk viel het best mee, en ging het praatje hartstikke goed :-). Na flink lang afstuderen is het wel een opluchting dat ik er nu mee klaar ben!

Verder hebben we zoveel gedaan dat het moeilijk is om te herinneren wat precies, en vooral wanneer. We hebben in ieder geval weer eens door het Twentse landschap gefietst, nieuwe huizen bekeken, met een heleboel poezen gespeeld (hatsjie!), geprobeerd zoveel mogelijk mensen weer eens te zien, motor gereden, de reunie van de Colorado-fietsers bijgewoond, op de Posbank gewandeld, spelletjes gespeeld, gewinkeld (op zaterdagmiddag in Enschede, wat druk, wat druk!), een afstudeerfeestje gehouden (ik mag er in Boulder nog eentje :-)), en wat mensen overgehaald om bij ons te komen logeren :-D.

Zometeen moeten we nog ‘even’ uitvinden hoe we het beste al de extra spullen in onze koffers kunnen stoppen, en daarna nog een drankje drinken op de vakantie. De volgende berichtjes komen weer uit Boulder!

• 05 Oktober 2007 - 19:23

Martin Kolbrink:

Goeden avond Annemiek,
    Gefeliciteerd met je afstuderen.
    Voor morgen wens ik jullie een goede terugreis.
    Groetjes ook aan Danco.

Martin

• 09 Oktober 2007 - 17:55

Carolien:

En weer terug in Boulder! Al een afstudeerfeest-datum gepland?

Oooh, nog 2 weekjes en zusje gaat verhuizen!! :-D

Liefs!