Nieuw speelgoed! - Reisverslag uit Boulder, Verenigde Staten van Annemiek Kamphuis - WaarBenJij.nu Nieuw speelgoed! - Reisverslag uit Boulder, Verenigde Staten van Annemiek Kamphuis - WaarBenJij.nu

Nieuw speelgoed!

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

27 September 2008 | Verenigde Staten, Boulder

Nadat ik een beetje bijgeslapen was van de erg lange vliegreis van afgelopen maandag zijn we op motorzoektocht gegaan. Het doel: een geschikte en niet te dure lesmotor waar ik verder op kan leren rijden, en die daarna ook nog leuk blijft om te gebruiken. Het enige probleem is dat dat soort motoren nogal gewild zijn en je dus vaak net achter het net vist.

Gistermorgen vond Danko een nieuwe advertentie die goed klonk, dus er achteraan gebeld, om meer foto’s gevraagd, de prijs wat omlaag gekregen en vanmiddag naar Colorado Springs om hem te gaan bekijken. Het was duidelijk dat de motor goed onderhouden was, en nadat Danko een testritje gemaakt had is het apparaat van eigenaar verwisseld! Ik ben nu de trotse eigenaar van een kanariegele Suzuki SV650! :-D

We waren van plan om de rest van de dag te gebruiken om de Garden of the Gods (een park met rode rotsen) te bekijken en daarna door de bergen weer naar Boulder te rijden. Een erg grote onweersbui kwam de plannen een beetje veranderen, dus hebben we het maar bij het eerste gehouden om de regen te kunnen ontlopen. Voordat we Colorado Springs goed en wel uit waren begon het alsnog te regenen en zijn we maar ergens iets gaan eten om zo de bui af te wachten. Omdat ik niet heel veel honger had, had ik pancakes besteld, en toen kreeg ik de twee allergrootste die we ooit ergens gezien hebben! Ik heb net iets meer dan de helft van één ervan opgekregen voordat ik vol zat. De serveerster zei dat ze nog nooit gezien had dat iemand z’n bord helemaal leeg had gegeten! Daarna zijn we naar huis gereden, Hetty en ik in de auto en Danko op de motor. Eenmaal thuis heb ik nog een blokje om gereden om mijn nieuwe speelgoed uit te proberen. Ik kan niet wachten totdat ik een oefenrijbewijs kan gaan halen en mag rijden!

  • 28 September 2008 - 13:12

    De Zuunige Buurman:

    Nen mooi'n motor, doar nig van, mer ik vroag mie of:
    woar doot ze het van???

    BMWim

  • 09 Oktober 2008 - 06:51

    Rose:

    Leuk speelgoed hoor!!
    Hoe is het verder met jullie? We vonden het erg leuk dat jullie er waren. Wel jammer dat we zelf daarna al op vakantie waren anders hadden we jullie nog wat uitgebreider kunnen spreken, maar volgende keer maar weer in Colorado??

    Knuffel Rose

  • 09 Oktober 2008 - 12:00

    Liesbeth:

    Mooi fietsje! Valt me nog mee dat je in de US of A nog iets "naakts" kan kopen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Actief sinds 08 Aug. 2006
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 240013

Voorgaande reizen:

04 Mei 2005 - 30 November -0001

Wonen in Colorado

Landen bezocht: