Op doorreis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Annemiek Kamphuis - WaarBenJij.nu Op doorreis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Annemiek Kamphuis - WaarBenJij.nu

Op doorreis

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

10 Mei 2023 | Nederland, Schiphol

Afgelopen zaterdag was weer een reisdag, want na een week in Ottobrunn zijn we toen teruggereden naar Denekamp. Dat ging over het algemeen lekker vlotjes, tot we net voor Kassel in een flinke file terecht kwamen omdat de snelweg daar was afgesloten. We hebben er ruim drie kwartier over gedaan om de afslag de snelweg af te nemen dus we waren blij dat we daarna weer door konden rijden! We kwamen daardoor wel door een dorpje met allemaal vakwerkhuizen, een erg leuk gezicht maar onmogelijk om een foto van te maken door de flinke verzameling vliegen op onze voorruit. Uiteindelijk waren we aan het begin van de avond weer in Denekamp, waar we erg fijn konden aanschuiven om warm te eten, en daar hadden we toen ook wel trek in!

Voor zondag waren we van plan geweest ’s middags naar Geesteren te fietsen voor Wilfried zijn verjaardag, maar gooide de regen op de voorspelling die plannen een beetje overhoop. In plaats daarvan ben ik ’s ochtends heerlijk iets verder wezen lopen dan de afgelopen twee weken, is Danko een stuk wezen fietsen en was het daarna natúúrlijk ’s middags mooi zonnig terwijl het ’s ochtends bij beetjes nog zachtjes wat had geregend, hahaha! ’s Middags zijn we met z’n vieren Wilfried gaan feliciteren met zijn verjaardag, dat was erg gezellig en daardoor waren we aan de late kant thuis met niet echt een plan voor het avondeten. We hebben het onszelf makkelijk gemaakt en zijn met Ria en Ad even ergens iets gaan eten, dat was wel net zo gezellig :-), met daarna nog alle tijd om een spelletje te doen.

Eergisteren hadden we ons er eigenlijk wel op verheugd om ’s middags in het mooie weer een stuk te gaan fietsen, maar dat hebben we maar naar het eind van de ochtend verplaatst vanwege de voorspelde stortbuien. Waardoor we ’s middags naar Chris en Hetty konden, dus wat dat betreft kwam het wel goed uit! En zo hadden we gisteren de hele dag om eens alles te doen dat nog op lijstjes stond voor we vandaag aan een drukke tien dagen gaan beginnen, en die hele dag bleken we ook wel nodig te hebben. Vooral als je daar ook nog even sporten bij optelt! Ondertussen zijn we (alweer eens) op Schiphol, met eventjes tijd voor een kopje koffie en thee in de lounge. De stilte voor de storm, haha!